FACEBOOK LIKE

关注者

@欢迎来到我的部落格@

WELCOME~!

谢谢各位朋友来观看我所写的东西,我喜欢跟全部朋友分享我经历的~。要看更多的贴子~请按下方的=较旧的帖子=。希望这个部落可以让所有朋友们更了解我。

2007年11月28日星期三

the weather I love..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
That was a weather I LOVE_ autumn. I LOVE AUTUMN BECAUSE IT IS SO BEAUTIFUL & SUCH A NICE RED COLOUR WEATHER.
秋天真美丽,可惜MALAYSIA没有这种天气。那漂亮的红色枫叶真是令人瞩目。希望有机会体验四季。(^_^).

没有评论: